poniedziałek, 3 października 2016

przyjaciel

dziś przyjaciel to takie popularne słowo , kiedyś myślałem że jeśli będę trudnej sytuacji życiowej będę miał inne zdanie niż większość to mogę liczyć na przyjaciół , pustynia duchowa to takie właśnie miejsce gdzie telefon milczy , jak to jest kiedy nie jesteś  żadnym zboże nasi przyjaciele milczą , takie jest Polskie przysłowie [ przyjaciela poznaje się biedzę ] tylko że to kłamstwo ] dziś moim jedynym przyjacielem jest Bóg Jezus on mnie rozumie nigdy nie odrzuci nie skrytykuje i nie będzie z ciebie naśmiewać jak nie którzy już to robią  Biblia mówi nie ufaj nikomu kiedyś tego nie rozumiałem dziś już rozumiem , kiedyś byłem łatwo wierny każdemu ufałem dziś jestem ostrożny za ufaniu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  jestem nie pełno sprawny od urodzenia gdy by 60lat temu było prawo aborcji dziś bym nie żył nikt ale nikt nie ma prawa zabijać i odbierać...