wtorek, 27 września 2016

Duch Święty

Przyznam wam się dziś zgrzeszyłem bardzo źle się z tym czułem ale już wiem co to znaczy że Duch święty przekonuje o grzechu sądzie i sprawiedliwość , kiedy duch święty przekonuje cie o grzechu nie jesteś wstanie normalnie żyć funkcjonować pali cie jak ogień w tym czasie jesteś też osądzony  przez Boga że źle zrobiłeś Bóg jest sprawiedliwy  i wie co jest dla ciebie dobre , wszystko co wam piszę dzieje się w sercu i w duszy , Bóg  jest dla mnie łaskawy i ma dla mnie łaskie  że jeszcze żyje i Bóg nie odszedł o de mnie , tak jest z naszym Jezusem tak Bóg jest miłością ale  kiedy zgrzeszysz Bóg odsuwa się od ciebie i ty zasmucasz Ducha Świętego , najlepszym sposobem by Bóg nie bym zasmucony jest pokuta i krew Jezusa oczyszcza cię i Bóg już nie jest zasmucony , to na tyle dziś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  jestem nie pełno sprawny od urodzenia gdy by 60lat temu było prawo aborcji dziś bym nie żył nikt ale nikt nie ma prawa zabijać i odbierać...