czwartek, 15 września 2016

40 lat

Czasem pustynia duchowa  to coś dobrego tam dowiadujesz się kim tak naprawdę jesteś i kim jest dla ciebie Jezus , pamiętam kiedy czytałem o Mojżeszu on został wygnany na pustynie i tak wędrował po pustyni 40 lat mam nadzieje że Bóg nie pozwoli mi chodzić 40 lat , na pustyni Bóg oczyszcza moje serce i pokazuje całe  moje chrześcijaństwo n pustyni polegasz tylko na Bogu bo nie ma tam kapłana , pastora , kolegów , nawet mojej kochanej żony na pustyni jest ty i Bóg , doświadczam naprawdę żywego Boga kiedy On mnie dotyka moje serce pęka , nie da się ukryć się przed Bogiem , to na tyle .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  jestem nie pełno sprawny od urodzenia gdy by 60lat temu było prawo aborcji dziś bym nie żył nikt ale nikt nie ma prawa zabijać i odbierać...