poniedziałek, 19 września 2016

Witam dziś był trudny czas w moim w domu , moja Kasia jeszcze nie rozprawiła się z przeszłością nie ze wszystkim myślałem do dojdzie do poważnej kłótni ale nie Bóg kochany zapanował nad tym dziękuje ci Jezu , już pisałem tu parę dni temu kiedy diabeł chce nas skłócić używa miejsc-charakteru w którym jesteśmy słabi , mnie na przykład denerwuje jak jakiś sprzed nawala albo szwankuje , jestem człowiekiem który nie zna się na rożnych sprzętach i wtedy diabeł to wykorzystuje ale też Pan Bóg pokazuje co jeszcze muszę zmienić moim charakterze , wieście mi to boli jak Bóg ci pokazuje co trzeba zmienić a najciekawsze jest to  że wierz że ty nie jesteś wstanie sam się zmienić tylko Boża Łaska i miłosierdzie może cie zmieć to tak na tyle dzisiejszego dnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  jestem nie pełno sprawny od urodzenia gdy by 60lat temu było prawo aborcji dziś bym nie żył nikt ale nikt nie ma prawa zabijać i odbierać...