piątek, 16 września 2016

40

Pustyni dalszy ciąg , pamiętacie może naszego Pana Jezusa kiedy Duch Boży posłał Go na pustynie by diabeł Go kusił , ja nie jestem Panem Jezusem , kiedy jesteś na pustyni Bóg cie doświadcza ale też diabeł nie pozwoli ci żyć tak jest ze mną , diabeł uderza cie w takie miejsca charakteru których jesteś słaby , mówi do ciebie no zrób coś wieś załóż kościół ,może pójdziesz do jakiegoś zboru , wiecie w tym wszystkim są dobre rady tylko że tym wszystkim Bóg nic ci nie mówił , diabeł lubi jak coś robisz bo to takie chrześcijańskie , diabeł lubi uczynki  i  wracać do zakonu Jezus powiedział , posłuszeństwa chce nie ofiary , dla czego to piszę bo na pustyni bije się rożnymi myślami , ja całe 24 lata chrześcijaństwa zawsze coś robiłem , kiedy znasz swoje powołanie to diabeł chce pośpieszyć byś nie czekał na Boga tylko od razu wszedł powołanie a wiecie dla czego bo będzie jemu łatwiej rozwalić twoje powołanie ale kiedy zaczekasz na Pana Jezusa kiedy On powie ci teraz jest czas twojej służby to diabłu trudniej będzie rozwalić twoje powołanie , tak było z Panem Jezusem na pustyni On diabłu się nie poddał mam nadzieje że Bóg da mi siłę bym nie poddał się diabłu , pustynia jest też miejscem oczyszczenia z religii , wiecie byłem religijny nawet o tym nie wiedziałem może jeszcze trochę mi zostało tej religii oby Bóg oczyścił mnie całkowicie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  jestem nie pełno sprawny od urodzenia gdy by 60lat temu było prawo aborcji dziś bym nie żył nikt ale nikt nie ma prawa zabijać i odbierać...