środa, 1 marca 2017

Religia bez Ducha

Kiedy na rodziłem się z Bożego Ducha jak piszę w Biblii [   ewangelia Jana 3, Jezus odpowiedział: «Zaprawdę, zaprawdę, powiadam ci, jeśli się ktoś nie narodzi z wody i z Ducha, nie może wejść do królestwa Bożego2To, co się z ciała narodziło, jest ciałem, a to, co się z Ducha narodziło, jest duchem.  ] a było dokładnie 25 lat temu mija w Marcu , nie rozumiałem co to znaczy , przez 25 lat Bóg zmienił całkowicie moje życie ,   w tedy myślałem że jestem w nowej religii , Ja nigdy nie doświadczyłem miłość wychowałem mnie tata , muszę tu nad mienić że nie chodziłem do kościoła żadnego po narodzeniu na nowo zacząłem chodzić ,  był to kościół zielonoświątkowy -charyzmatyczny , dziękuje Bogu za ten czas który spędziłem będąc w kościele-zboże , Bóg uczył i uczy nadal mnie pokory bo byłem bardzo pysznym i zbuntowanym człowiekiem . Kiedy chodziłem do kościoła-zboru robiłem różne rzeczy to były dobre rzeczy , wiele się nauczyłem , być posłusznym bo z tym miałem problem Bóg uczył mnie pokory cierpliwość, dziś nie jestem żadnym kościele Bóg ma dla mnie powołanie na które czekam , będąc w kościele stałem religijny nawet o tym nie wiedziałem co to znaczy być religijny ? , robisz wiele dobrych rzeczy i są dobre , tylko z małym wyjątkiem robisz bo chcesz przypodobać się Bogu , ludziom , przywódcom kościoła , ja nikogo nie namawiam by odszedł z kościoła-zboru to moje powołanie nie twoje , na początku mojej drogi z Jezusem 25 lat temu byłem zakochany w Nim Jezusie ale przez 25 lat gdzieś człowiek czyli ja utraciłem tą pierwszą miłość do Jezusa , dziś na nowo zakochuje się moim Panu w Jezusie Chrystusie , Bóg powołał nas do relacji z Nim Bogiem nie dorobienia dobrych uczynków one są dobre ale bez miłości i Ducha Bożego są tylko martwe , to może na tyle dzisiaj 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  jestem nie pełno sprawny od urodzenia gdy by 60lat temu było prawo aborcji dziś bym nie żył nikt ale nikt nie ma prawa zabijać i odbierać...