czwartek, 16 marca 2017

Jeśli masz poczucie niskiej własnej wartości to ta lista wersów ze Słowa Bożego, w których Bóg mówi o Tobie, co posiadłeś w Jego Synu, Jezusie Chrystusie, ze względu na to, że przyjąłeś/aś Go jako swego osobistego Zbawiciela i Pana pozwoli Ci mocno stanąć na nogi.
Jeśli wyznajesz je - a Krew Jezusa daje ci do tego prawo - Duch Święty urzeczywistnia, te prawdy Boże w twoim życiu. Jeśli myślisz i mówisz negatywnie, szatan zrobi z tego użytek. Otrzymasz to wszystko w swoim życiu co wyznajesz. To ty wyznajesz - przez swoje wyznanie ustami - na jaką drogę wstępujesz.
Poniżej znajdziesz miejsca ze Słowa Bożego, w których Bóg mówi, kim jesteś dla Niego w Jego Synu.
Naucz się ich na pamięć !
Powtarzaj wielokrotnie w ciągu całego dnia jeden wers za drugim. Naucz się myślenia i mówienia tak jak mówi o Tobie Słowo. Naucz się Bożego języka a stanie się to wszystko twoim udziałem, "A nie upodabniajcie się do tego świata, ale przemieńcie się przez odnowienie umysłu swego...” - Rzym.12,2
Jestem kochany/a - 1 Jana 3,1 i 4,9
Jestem nowym stworzeniem - 2 Kor. 5,17
Jestem sprawiedliwy/a przed Ojcem - 2 Kor. 5,2
Jestem wyrwany/a z mocy ciemności - Kol. 5,21
Jestem więcej niż zwycięzcą - Rzym, 8,37
Jestem współdziedzicz Chrystusa - Rzym. 8,17
Jestem u błogosławiony/a wszelkim duchowym błogosławieństwem niebios - Ef. 1, 3
Mam prawdziwe życie - 1 Jana 5,12-13
Mam światłość życia - Jan 8,12
Mam wolność - 2 Kor 3,17
Mam radość - Jan 15,11
Mam przebaczenie - 1 Jana 1,9
Jestem martwy dla grzechu - Rzym. 6,11
Mam pokój z Bogiem - Rzym. 5,1
Mam uzdrowienie - Iz 53,4-5 i Mat, 8,17 i 1 Piotra 2,24
Krew Chrystusa dokonała wiecznego odkupienia za mnie - Hebr 9,12
Umarłem/am z Chrystusem dla grzechu - Rzym. 6,6-8
Życie moje jest ukryte wraz z Chrystusem w Bogu – Kol. 3,3 / Ef. 2,6 /1 Kor 15,22
Mam pełnię w Chrystusie - Kol 2,10
W Chrystusie Jezusie zostałem posadzony w okręgach niebieskich - Ef 2,6
Jestem święty i nienaganny/a przed Bożym obliczem - Ef.1,4
Jestem synem Boga - Gal. 4,6-7 i Rzym. 8,16-17 i 1 Jana 3,1-3
Jestem królem i kapłanem - Obj.1,6
Jestem współobywatelem świętych i domownikiem Boga - Ef 2,19
Moim prawdziwym życiem jest Jezus - Kol 3,3
Mam pokój - Jan 14,27
Nie ma dla mnie żadnego potępienia - Rzym 8,1
„A przede wszystkim, weźcie tarczę wiary, którą będziecie mogli zgasić wszystkie ogniste pociski złego” Efezjan 6,16
Przy pomocy tarczy wiary można przeciwstawić się pociskom Szatana takim jak: duma, samo użalanie się nad sobą, strach lub zwątpienie. A tarczą wiary jest Słowo Boże, które mówi KIM JESTEM W CHRYSTUSIE. A więc używaj tej Bożej tarczy tak często jak tylko możesz, w ciągu całego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  jestem nie pełno sprawny od urodzenia gdy by 60lat temu było prawo aborcji dziś bym nie żył nikt ale nikt nie ma prawa zabijać i odbierać...