piątek, 30 grudnia 2016

W każdym położeniu dziękujcie, taka jest bowiem wola Boża w Jezusie Chrystusie względem was.....Łatwo się dziękuje Bogu za dobre chwile, ale kiedy przychodzą doświadczenia, już znacznie trudniej, ale moi drodzy myślę, ze możemy dziękować Bogu za to, że On nas przez to wszystko przeprowadza i że mimo ciężkich chwil dziś nadal jesteśmy z Panem. Ja też przechodzę trudne i bardzo ciężkie chwile, ale dziękuję Bogu i jestem wdzięczny, za to, że On przeprowadza i że jest ze mną w najtrudniejszych chwilach mojego życia i mimo tego,że nie zawsze Go czuję. Dlaczego? Ponieważ wiarą mamy kroczyć a nie uczuciami, czy emocjami- 2 Korynt.5:7 „gdyż w wierze, a nie w oglądaniu pielgrzymujemy.” To Boże Słowo ma być podstawą i fundamentem naszej wiary, a nie uczucia, które zawodne. Pan powiada: „Choćbyś nawet szedł ciemną doliną, Ja będę z tobą” -Ps.23:4 oraz „Gdy będziesz przechodził przez wody, będę z tobą, a gdy przez rzeki, nie zaleją cię; gdy pójdziesz przez ogień nie spłoniesz, a płomień nie spali cię.Bo Ja, Pan, jestem twoim Bogiem, Ja, Święty Izraelski, twoim wybawicielem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  jestem nie pełno sprawny od urodzenia gdy by 60lat temu było prawo aborcji dziś bym nie żył nikt ale nikt nie ma prawa zabijać i odbierać...