piątek, 30 grudnia 2016

Wiecie ja się chyba nawróciłem bo zdałem sobie sprawę że Bóg nie kocha tylko Baptystów ale wszystkich nawet katolików , kiedy staniemy przed Bogiem w niebie Bóg Ojciec nie będzie cie pytał z jakiego kościoła jesteś tylko czy Go znasz i czy kochałeś ludzi , jednak ta pustynia duchowa jest dobra bo Bóg pokazuje kim jest i kim ja jestem w nim , wraca do mnie radość Bóg mój kochany zabiera o de mnie smutek przygnębienie  zacznij uwielbiać Boga dziękuj Mu za wszystko nawet trudne chwile 

2 komentarze:

  1. A ja napiszę więcej,wierzę w to,że katolicy też wejdą do królestwa niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. ok oo ile na nowo się narodzą z Ducha Bożego jak mówi słowo Boże[ Był wśród faryzeuszów pewien człowiek, imieniem Nikodem, dostojnik żydowski. 2 Ten przyszedł do Niego nocą i powiedział Mu: «Rabbi, wiemy, że od Boga przyszedłeś jako nauczyciel. Nikt bowiem nie mógłby czynić takich znaków, jakie Ty czynisz, gdyby Bóg nie był z Nim». 3 W odpowiedzi rzekł do niego Jezus: «Zaprawdę, zaprawdę, powiadam ci, jeśli się ktoś nie narodzi powtórnie1, nie może ujrzeć królestwa Bożego». 4 Nikodem powiedział do Niego: «Jakżeż może się człowiek narodzić będąc starcem? Czyż może powtórnie wejść do łona swej matki i narodzić się?» 5 Jezus odpowiedział: «Zaprawdę, zaprawdę, powiadam ci, jeśli się ktoś nie narodzi z wody i z Ducha, nie może wejść do królestwa Bożeg

    OdpowiedzUsuń

  jestem nie pełno sprawny od urodzenia gdy by 60lat temu było prawo aborcji dziś bym nie żył nikt ale nikt nie ma prawa zabijać i odbierać...