poniedziałek, 7 listopada 2016

Witam serdecznie jak wspomniałem wcześniej mam trudny czas z powodu mojej choroby nerek , ale to jest dobry czas dużo przemyśleń z powodu wiary Boga , Jezusa i Ducha Świętego , kiedy nie jestem żadnym zboże tradycyjnym , świat chrześcijański trochę innej perspektywy widzę niż mnie nauczono do tej pory , czytam słowo Boże w całości nie wyrywając wersety kontekstu , to tej pory często pastorzy , kaznodzieje i inni wyrywali wersety z Biblii by ułożyć kazanie ale kiedy przeczytamy cały kontekst Biblii lub rozdział to okazuje się że to zmienia wszystko niż kazanie które słuchaliśmy , często słyszę że czas Apostołów i proroków minął dla mnie to czyste kłamstwo bo jeśli tak by było to czas kaznodziejów i pasterzy też . Biblia jest kompletna nie można nic ujmować ani do dawać do Biblii , Bóg swojej Biblii na pisał list do Efezu 4, 11 I On ustanowił jednych apostołami, innych prorokami, innych ewangelistami, innych pasterzami i nauczycielami 12 dla przysposobienia świętych do wykonywania posługi, celem budowania Ciała Chrystusowego, 13 aż dojdziemy wszyscy razem do jedności wiary i pełnego poznania Syna Bożego, do człowieka doskonałego, do miary wielkości według Pełni Chrystusa. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  jestem nie pełno sprawny od urodzenia gdy by 60lat temu było prawo aborcji dziś bym nie żył nikt ale nikt nie ma prawa zabijać i odbierać...