niedziela, 2 stycznia 2022

 Witam po dłużej przerwie ten blog ma tytuł duchowa pustynia nad chodzi czas kiedy z tej pustyni wychodzę , było ciężko na pustynia Pan Jezus mnie szykował do tego do czego mnie powołał , Kiedy Bóg cię powołuje musi cię oczyścić , wytopić jak złoto a to boli na pustyni są skopiony ,węże -grzech ze wszystkiego   pustynia to też czas umierania dla samego siebie   Bóg musi oczyścić , żeby mógł cię używać , Musisz być całkowicie oddany , posłuszny i być całkowicie zdany na Jego łaskę [ już nie należysz do samego siebie jeszcze na pustyni mogłeś rozporządzać swoim życiem ] teraz na leżysz tylko do Boga jesteś Jego własnością już nie masz swojego zdania liczy się tylko Chrystus Jego zdanie. Jezus był na pustynia 40 dni ja byłem parę lat . Dziękuje Bogu że mnie zmieniał i nadal zmienia , kiedy kończy się pustynia widzisz Oazę ja już ją widzę dziękuje Ci Panie mój 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  jestem nie pełno sprawny od urodzenia gdy by 60lat temu było prawo aborcji dziś bym nie żył nikt ale nikt nie ma prawa zabijać i odbierać...