niedziela, 26 listopada 2017

Witajcie przez różne doświadczenia chrześcijańskie przechodziłem swoim życiu zauważyłem jak bardzo często zakładamy maski by inny nie zobaczył jaki jestem naprawdę , my ludzie jesteśmy aktorami zakładania masek ale kiedy zaczynasz rozmawiać z Bogiem gwarantuje ci nie jesteś wstanie założyć maski bo ON dobrze wie jaki jesteś naprawdę , Jezus zna twoje myśli twoje serce i jak żyjesz , możesz pięknie wyglądać na Facebook na profilu a i tak przed Bogiem nie możesz udawać , wiecie często spotykam się z opinią jak mnie widzą na fotce tu Facebook , pamiętaj tylko Jezus zna moje serce i myśli i jak żyje i moja kochana najdroższa Kasieńka , nigdy nie słuchaj ludzi którzy pod pozorem przyjaźni chcą dać ci dobre rady ale tak naprawdę cię oceniają , żyj tak by diabłu nie dać dostępu by nie znalazł jakiegoś haczyka na ciebie , kochaj Boga i ludzi nawet jeśli masz ciężki czas , Miłość Boża jest kluczem która otwiera serca a zamyka paszcze diabła , kochani życzę wam miłego i spokojnego dnia i pozdrawiam was Roman Robert Cieślak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  jestem nie pełno sprawny od urodzenia gdy by 60lat temu było prawo aborcji dziś bym nie żył nikt ale nikt nie ma prawa zabijać i odbierać...